ZP_30_17 przetarg nieograniczony, termin składania ofert - zmiana na 08.05.2017r. godz.10:00 03/08/17 Zakup mebli biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy (znak sprawy ZP-30/17). Dokument data zamieszczenia Ogłoszenie o zamówieniu (Plik pdf 31 KB)Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (Plik pdf 87 KB)Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (Plik pdf 88 KB) 11.04.2017r.18.04.2017r.25.04.2017r. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) (Plik doc 52 KB) Załącznik nr 1: Formularz oferty (Plik doc. 26 KB) Załącznik nr 1a: Formularz cenowy (Plik doc. 18 KB) Załącznik nr 2: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp ) ( Plik doc.20 KB) Załącznik nr 3: Projekt umowy (Plik doc 69 KB) Załącznik nr 1 do umowy - Opis przedmiotu zamówienia (Plik doc.367KB ) 11.04.2017r. Wyjaśnienia i zmiany treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia1. Szanowni Wykonawcy (1) (Plik doc 44 KB)2. Szanowni Wykonawcy (2) (Plik doc 50 KB)- Zmieniony, obowiązujący "Opis przedmiotu zamówienia" - Załącznik nr 1 do umowy (Plik doc 321 KB)- Zmieniony, obowiązujący "Formularz cenowy" - Załącznik nr 1a do SIWZ (Plik doc 25 KB) 18.04.2017r. 25.04.2017r. Informacja z otwarcia ofert (Plik doc 43 KB)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Plik doc 17 KB) 08.05.2017 r. 08.05.2017 r. Wniosek Zamawiającego w sprawie przedłużenia terminu związania ofertą (Plik doc 45 KB) 24.05.2017 r. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty (Plik doc 17KB) 18.07.2017r. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (Plik pdf 95 KB) 03.08.2017r. Informacja o unieważnieniu postępowania. Brak