Zgodnie z art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r. poz. 1774 z późn. zm.), Zarząd Dzielnicy Śródmieście sporządza i podaje do publicznej wiadomości wykaz, w którym umieszczony został lokal przeznaczony do sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego.
Wykaz ten wywiesza się na okres 21 dni w siedzibie Urzędu Dzielnicy Śródmieście przy ul. Nowogrodzkiej 43, a informacja o wywieszeniu wykazu publikowana jest w prasie i na stronie internetowej dzielnicy Śródmieście.
Po upływie sześciu tygodniu od dnia podania wykazu do publicznej wiadomości Zarząd Dzielnicy Śródmieście, o ile nie wystąpią przeszkody formalno-prawne, podejmuje uchwałę w sprawie ogłoszenia przetargu na sprzedaż lokalu.
Aktualne wykazy lokali przeznaczonych do sprzedaży w przetargu.